Στη σημερινή ταχύτατα εξελισσόμενη εποχή, η κατανόηση των συνηθειών κατανάλωσης μέσων, των αναγκών και των προτιμήσεων της Generation Z δεν είναι απλώς ωφέλιμη, αλλά απαραίτητη για τη διαμόρφωση του μέλλοντος κάθε επιχείρησης.
Η Generation Z, που γεννήθηκε μεταξύ των μέσων της δεκαετίας του 1990 και των αρχών της δεκαετίας του 2010, αποτελεί μια σημαντική και επιδραστική δημογραφική ομάδα, η οποία επανακαθορίζει τη συμπεριφορά και τις προσδοκίες των καταναλωτών. Με αυξανόμενη αγοραστική δύναμη, αναδεικνύεται σε κυρίαρχη δύναμη της παγκόσμιας οικονομίας. Οι επιχειρήσεις που επένδυσαν έγκαιρα στην κατανόηση και κάλυψη των αναγκών της, έχουν ήδη ξεκινήσει να αποκομίζουν τα οφέλη από την οικονομική της επιρροή.
Στην εκδήλωση, η Φωτεινή Παπαδοπούλου (Head of Qualitative Community, KANTAR Greece) και ο Giovanni Frasca (Head of Commercial Excellence, KANTAR Greece) παρουσίασαν δεδομένα από τις έρευνες της Kantar, όπως η Media Reactions, καθώς και άλλες ποιοτικές μελέτες, και ανέλυσαν:
Η εκδήλωση αποτέλεσε μια μοναδική ευκαιρία για τις επιχειρήσεις να συνδεθούν ουσιαστικά με τη νέα γενιά καταναλωτών και να ενισχύσουν τη στρατηγική τους πορεία προς τη συνεχή ανάπτυξη και πρόοδο.

